LES APPS NOVES EL SO ( musica, radio)

      Avui us explicaré la meva relació amb aquestes apps:



Spotify   a un model d'igual a igual permet escoltar de forma instantània musica sense temps de descàrrega. Es poden fer cerques de temes musicals per artista, àlbum o llistes de reproducció creades pels propis usuaris.
 A mi m´agrada el vaig esta utilitzant durant bastant temps, el seu problema son els anuncis però una vegada     t´acostumes va bé. La recomano es una bona experiència.
El que no vulgui anuncis pagant se h´acabat.






Shazam és una aplicació per a telefonia mòbil que incorpora un servei que permet la identificació de música.

Axi funciona:
  1. Estes en qualsevol lloc escoltam una cançó  que t´agrada , però no saps qui  la canta i tens  ganes de  piratejar comprar-te  el seu CD.
  2. Treus el  telèfon, entres a la aplicació de Shazam, deixes que l´escolti por breves segons la cançó.
  3. De sobte.… Shazam!! Apareix en la teva pantalla l´art de coberta del disc, el nom del grup i la cançó.
Es fácil utilitzar-la pero no la faig servir molt.







 Podcasts es podrien definir com “ràdio per Internet que pots escoltar sota demanda“, és a dir, es diferencia de la ràdio de tota la vida en que, 1) s’escolta a través d’Internet, 2) no depèn d’una emissió en directe, l’escoltes quan vulguis.



Jo no la tinc perquè no escolto la radio no m´agrada.
Us poso un enllaç a un bloc que explica molt be totes les questions que hem fet en aquest bloc.          apps www.betesiclicks.com/ 






















Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

LES MEVES 5 APPS